Σάββατο 10 Μαΐου 2008

Ο Κύριος είπε:

Ο Κύριος είπε:
Γνωρίστε την αλήθεια…
και η αλήθεια θα σας ελευθερώσει.
(από το φόβο ,τη άγνοια και της προλήψεις )

Μιλάει ο Θεός.
ΕΛ- ΟΙ ΘΕΪΚΟΙ
<< Oι κατώτεροί μου Θεοί που αποκαλούνται με το όνομά μου, που με έχουν δεχτεί ως Θεό τους για πάντα ,Θ’ αρχίσουν να δοξάζονται ενώ βρίσκονται ακόμα στη Γη.
Οι εκλεκτοί μου είναι εκείνοι που το όνομά τους αναφέρεται στο Βιβλίο της Ζωής και δεν Θα εξαλειφθούν ποτέ.
Θα ακμάσουν εν μέσω βαθέων υδάτων θλίψεως θα θεραπευτούν υπό το όνομα του Θεού και πολλοί θα ζήσουν με χαρά ανείπωτη από ανθρώπους ή Αγγέλους.
Οι εκλεκτοί μου θα απολαύσουν την αληθινή αδελφότητα και κοινωνία με τους άλλους μου γιούς και κόρες από άλλους κόσμους και σφαίρες.
(Ο Λόγος του Θεού μιλά μέσω του προφήτου μου Ιερεμία και πάλι μέσω των προφητών και αποστόλων μου, των εσχάτων ημερών.)
Ακούστε αυτά τα λόγια και ζήστε με φρόνηση προ του Θεού και θα ευημερήσετε σε όλα τα έργα σας.
Μην παραξενεύεστε που σας λέω ότι θα σας κατεβάσω στη γη.
Είναι το ίδιο εύκολο για μένα να σας επιτρέψω να ανεβείτε από τη Γη σας όσο να διατάξω επιστρέψετε στον τόπο κατοικίας σας.
Δεν ξέρετε ότι είμαι όχι μόνο ο Θεός της Γης, αλλά και όλων των άλλων δημιουργημάτων;
Οι ουράνιοι Αγγελιοφόροι μου από μακριά είναι υπεύθυνοι για τις αναχωρήσεις και τις επιστροφές σας.
Ενεργούν, μιλούν και κινούνται όπως τους διατάξω.
Αυτοί έχουν αναλάβει την ευθύνη σας.
Είναι αυτοί που θα αναζητήσουν τα παιδιά του Θεού τα οποία δέχονται να πληρώσουν το τίμημά μου και να δεχτούν γελιοποίηση για χάρη του ονόματος Μου.
Αυτοί οι άνθρωποι θα εκπροσωπήσουν την Αλήθεια μου η οποία θα σώσει τα έθνη.>>

Μιλάει Ο Ιησούς Χριστός ( Ο Απολλώνιος. )

<< Μην επιτρέψετε στα αγνά μυαλά σας και στις αγνές καρδιές σας να ταραχτούν αλλά αφήστε την πίστη σας να μείνει με τον Παντοδύναμο.
Αν πιστεύετε με όλη σας την καρδιά στον Παντοδύναμο Θεό, Θα πιστεύετε με όλες σας τις δυνάμεις σε Μένα.
Στο Συμπάν μας το οποίο Εγώ δημιούργησα υπάρχουν πολλά μέρη και σφαίρες που μαζί με τη Γη θα είναι οι μελλοντικές σας κατοικίες.
Έχω ετοιμάσει πολλά μέρη να επισκεφθείτε και να μείνετε.
Επειδή είμαι Θεός είμαι παντού και πάντα μαζί σας.
Και όταν ωριμάσει ο καιρός θα μάθετε ότι έχω ετοιμάσει τρόπο για σας να μεταμορφωθείτε και μετά θα κατοικείτε μαζί Μου για πάντα.
Έτσι δεν θα χωριστείτε ποτέ ξανά από Εμένα.
Θα είμαι πάντα μαζί σας.
Έχω προνοήσει, γι’αυτό μην στα αγνά μυαλά σας και στις καρδιές σας να ταραχτούν.
Γνωρίζω καλά ότι Ο Σαμαέλ ( Διάβολος ) και οι ακόλουθοι του έχουν ήδη προσπαθήσει να βάλουν σε πειρασμό την πίστη σας.
Αυτός είναι πολυάσχολος, και οι αμαρτωλές ασχολίες του θα αυξηθούν την Έσχατη Ώρα .
Οι Άγγελοί του, τους οποίους Εγώ εξεδίωξα από Ουρανό στη Γη , προσπαθούν να καταστρέψουν την πιστή σας.
Αλλά εσείς παιδιά Μου, θα βοηθηθείτε από τους Αγγέλους μου και τους Ουράνιους Αγγελιοφόρους Μου που θα φανερωθούν σε πύρινα άρματα και θα σας φέρουν Μήνυμα, το οποίο θα σας περικυκλώσει με την Ιερή Μου Φλόγα η οποία θα ταλαιπωρήσει πολύ τον εχθρό Μου.
Ακόμα θα σας φροντίζουν και θα σας προστατεύουν γιατί τους όρισα να το κάνουν αυτό με τα λόγια μου.
Τώρα θα σας αφήσω αλλά για σύντομο χρονικό διάστημα . Εν τω μεταξύ το Πνεύμα Μου θα είναι μαζί σας Πάντα. Δεν θα είστε ποτέ χωρίς παρηγοριά .Θα είμαι μαζί σας πάντα ακόμα και την Έσχατη Ώρα. Η αγάπη μου θα σας περιβάλει όπως ποτέ πριν.
Εγώ είμαι ο Κύριος που δεν αλαλάζει και κρατώ τον λόγω Μου. Δεν με διαλέξατε εσείς γιατί σας διάλεξα Εγώ. Τα άλλα μου παιδιά, όχι από αυτή τη σφαίρα έχουν χριστεί να εκτελούν καθήκοντα που αφορούν εσάς. Δεν πρέπει να λατρεύονται ή να τιμώνται αντί για Εμένα
. Έχουν ευθύνες και καθήκοντα που εκτελούν μόνο γιατί Με αγαπούν. Σας συμβουλεύω να μην δείχνετε υπερβολικό ζήλο στην επικοινωνία σας με τους Αγγέλους μου.
Σας προειδοποιώ ότι κατέχουν μεγάλες δυνάμεις από δημιουργίας . Αυτές τις δυνάμεις θα τις μοιραστούν μαζί σας.
Ακόμα, είμαι ο Θεός που βλέπει και παρακολουθεί τα πάντα Να έχετε πάντα υπόψιν ότι ποτέ δεν είστε μόνοι αν και κατοικείτε ανάμεσα σε μια αμαρτωλή και διεφθαρμένη γενιά . Αφήστε τα κρυμμένα εσωτερικά μάτια να είναι ανοιχτά σε αυτές τις αλήθειες που θα φανερωθούν.>> ( το κείμενο είναι

Δεν υπάρχουν σχόλια: